Ik ben ziek en ik heb de zomer in mijn bol. Wat doe je dan? Een bestelling plaatsen op de H&M site! Eigenlijk mag ik van mezelf niet meer roekeloos bestellen, maar ik ben toch overstag gegaan voor deze 3 producten. Daarbij geldt er op dit moment ook nog eens een kortingscode van 20%. Ik ben tevreden, wat vind jij ervan?
Posts tonen met het label BUYS. Alle posts tonen
Posts tonen met het label BUYS. Alle posts tonen
24 apr 2010
H&M order
Ik ben ziek en ik heb de zomer in mijn bol. Wat doe je dan? Een bestelling plaatsen op de H&M site! Eigenlijk mag ik van mezelf niet meer roekeloos bestellen, maar ik ben toch overstag gegaan voor deze 3 producten. Daarbij geldt er op dit moment ook nog eens een kortingscode van 20%. Ik ben tevreden, wat vind jij ervan?
22 apr 2010
Pimp your macbook
Gisteren heb ik één van de leukste aankopen in tijden gedaan!
Ik heb een laptopsticker voor mijn macbook gekocht! Ik wilde deze al een tijdje maar hij was steeds uitverkocht, en nu vond ik hem voor nog minder geld.
Het is liefde op het eerste, tweede en derde gezicht...zucht.
Abonneren op:
Posts (Atom)







