12 apr 2010

My life #1

De afgelopen week was het een beetje stil op mijn blog.
Ik had een megadrukke week vol met deadlines en feestjes! 
Heel handig dat ik net mijn nieuwe digitale camera binnenhad (zie een paar posts terug) want nu heb ik mooie foto's kunnen maken. De camera is trouwens een aanrader!

Eregisteren had ik een verjaardagsfeestje. Het was supergezellig! Daarna was er nog een afterparty tot 7 uur 's ochtends dus ik was nogal brak de volgende dag! De volgende dag gingen we uitbrakken op het strand (Bloemendaal). Eerst zijn we even gaan 'dineren' om vervolgens naar Woodstock te gaan (een strandtent/club). Het was een soort van hippie-oord waar ik me even in Aruba waande. Felle kleurtjes en kampvuurtjes en het uitzicht op het strand, ik heb super genoten! We moesten wel weer om 11 uur richting huis vertrekken, want we waren: 1. met de trein, 2. SUPERbrak. 
Hieronder dan als toetje nog wat foto's.
PS: normaal kijk ik niet zo boos. Maar ik had net mijn blackberry geupdate en toen had ik per ongeluk mijn ping EN alle smsjes verwijderd, dus ik was woest aan het proberen alles terug te krijgen.

Eerste foto Linde (links) en ik. Tweede foto Sally.
Hieronder de foto's van Woodstock
Heb jij een leuk weekend gehad?

1 opmerking:

Template developed by Confluent Forms LLC