18 apr 2010

Double score

Ik liep donderdag de H&M binnen om een jurk te scoren voor mijn verjaardagsfeestje (vrijdag). Ik had eigenlijk al geen hoop, want H&M jurkjes zitten op de een of andere manier nooit helemaal goed bij mij. Met een dubbel gevoel liep ik naar binnen. Na 20 minuten rond te hebben geslenterd had ik de moed bijna opgegeven tot ik opeens op een jurkje stuitte die ik wel interessant vond. Met wat meer moed liep ik dus naar boven om toch maar even een kijkje te nemen. Daar kwam ik het tweede jurkje tegen, waar ik spontaan verliefd op werd! Uiteindelijk bleek het interessante jurkje heel mooi te zitten, en het tweede jurkje...tsja, dat was gewoon liefde! Met 2 nieuwe jurkjes liep ik, een uur later blij naar buiten. Ik heb besloten de H&M een tweede kans te geven ;). 

Dit verhaal is natuurlijk niet volledig zonder foto's dus heb ik die gemaakt.

Het eerste jurkje. Op de eerste foto zie je de kleur goed, en op de tweede foto zie je het model en de stiksels beter. Het ziet er misschien niet uit als een jurkje dat ook maar een beetje vorm heeft, maar dat is zeker wel zo!
Het jurkje waar ik zo verliefd op ben! Een mesh bovenkant, en mooie (bloemachtige?) frutsels aan de boven- en onderkant. Geen typisch H&M stuk, dat maakt hem zo speciaal.

En wat vind jij ervan? Leuk of niet?

5 opmerkingen:

  1. Wauw met name die tweede (L) Mocht je die nog weg willen doen..;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind je jurkjes ontzettend leuk. Bij de H&M moet je soms ook een beetje geluk hebben! Veel plezier ervan.





    Blonde-ambizione.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei erg mooi!
    Plaats je ook foto's dat je ze aan hebt? Ben vooral benieuwd hoe de 1e jurk zit. Wil 'm zelf ook nl.
    Groetjes Soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind die eerste vooral erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Template developed by Confluent Forms LLC