6 apr 2010

Cateye sunglasses

Een nieuwe trend in de modewereld: de kattenogen zonnebrillen (het valt niet mooi te vertalen nee).
Ik had er eerst een beetje mijn twijfels over, maar ik ben overstag: ze kunnen best mooi zijn als ze maar niet TE extravagant zijn.

Natuurlijk zijn de Olsen twins weer als eerste van de partij. De linker en rechterfoto zijn van een modeshow van het merk Giles. Foto's via style.com.

Van het merk Seberg via modoshop

Overduidelijk een Asosfoto ;).
En tenslotte de cateye van Stella McCartney. Verkrijgbaar via net-a-porter

Ik zag er vandaag ook één in de H&M hangen. Ik vond hem erg leuk. Niet te opvallend maar wel net dat puntige hoekje.

Wat vind jij ervan? Leuk, of net iets te overdreven?



O ja, ik zal aan het einde van de week alle kledingstukken van de post hiervoor toelichten. Ben druk bezig met tentamens dus vandaar dat het nog een beetje stroef loopt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Template developed by Confluent Forms LLC