4 apr 2010

Mijn creaties

De festivaloutfit
Top: Seneca rising aurora top via www.stevenalen.com /  Short: Cut fray edge short via Ardenb.com / Armbanden: allaboutyou.com / cowboylaarzen: Carvela via Asos.com / Tas: Chanel

Op de boulevard


Jurk, armband, oorbellen en tas via Net-a-porter / Sandaaltjes via www.monsoon.co.uk

Voor iedere (bijzondere) dag
Low tide shawl jacket via lagarconne.com / basic jersey top via www.musthaves.dk / sequined harem pants via www.boohoo.com / schoenen Nia cutout boots via ssense.com / Disney couture ketting via zappos.com / proenza schouler tas via colette.fr



 Cardigan via lagarconne.com / tuinbroek via republic.co.uk / Wessex tanktop via my-wardrobe.com / laarsjes via net-a-porter / Balenciaga tas via barneys.com



Ik hou van de tuinbroek en de cowboylaarzen. Ik hoop dat ik ze voor een redelijke prijs vind!
Wat wil jij nog graag hebben voor de lente/zomer?




5 opmerkingen:

  1. wauw, ik wil héél graag jurkjes en tuniekjes à la het nudekleurige jurkje van 'op de boulevard'.
    erg mooi!
    + de cowboy boots of course!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ The closet of Euphoria: Ja ik ook! Deze is alleen..nogal duur:P.

    @ Phuong: thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Zou je ook de voorverkoopadressen +prijzen kunnen vermelden?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog heb je! Ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Template developed by Confluent Forms LLC