21 mei 2010

Mirror, mirror on the wall..

which one is the greatest of them all?

Feit: een cadeautje voor iemand anders kopen is één van de moeilijkste dingen die er is. Zal ze het wel leuk vinden? En welke kleur dan? En welke maat? En zou ze met print of zonder print willen? Je kent het wel. Maar wat mij eigenlijk wel een beetje verbaast is dat als je een cadeautje voor jezelf mag uitkiezen, deze dilemma's zich weer voordoen. Je zou toch hopen dat je je eigen smaak wel kent,  maar wat nou als er zoveel leuks te kiezen is? Daarom schakel ik jullie hulp in. Ik mag al 2 maanden lang een verjaardagscadeau kiezen, alleen ben ik wat cadeautjes betreft enorme twijfelkont. Ik heb de 1000en opties nu al gespecifieerd naar vier opties..en ja, dat maakt mij best wel trots ; ). Wat zou jij doen?

1. De Ray Ban Clubmaster


2. De Ray ban Wayfarer


3. De Ray Ban Aviator

4. De Ray Ban Aviator met neusbrug


Laat het mij weten in een comment! : )

4 opmerkingen:

  1. Ik zou voor model 2 of 3 gaan, omdat die modellen het meest tijdloos zijn vind ik. En dan gaan voor degene die je het mooist bij jezelf vindt staan!

    BeantwoordenVerwijderen

Template developed by Confluent Forms LLC