23 mei 2010

My new buys

Ik heb de goede Ray-Ban gevonden! In de vorige post vroeg ik al naar jullie mening over welke ik zou moeten kopen. Het is echter geen van allen geworden. Eenmaal in de winkel vond ik ze allemaal net niet, en kwam ik DE bril tegen. Het was een montuur die ik op internet tegenkwam en dacht: wow die is erg apart.... maar toen hij op mijn neus zat maakte hij alles goed. Jammer dat mijn buurjongetje de eerste was die ik tegenkwam en hij al wijzend naar mijn bril zei 'hihi wat grappig!'. Gelukkig was ik in een goede bui dus niemand die mijn nieuwe bril kon afkraken. Verder heb ik nog een tussenjas gekocht (geen zomer maar ook geen winter) en een supercoole legging die eigenlijk best wel te klein is.. ik heb hem meteen aan mijn zusje gegeven, maar hij is wel het vermelden/showen waard!

Ray-Ban
 
 
 De jas


 
 De legging


Jas: Vero Moda
legging: H&M
Zonnebril: Ray Ban





8 opmerkingen:

  1. Mooie aankopen! Die legging had ik ook nog gepast, maar hij stond me jammer genoeg niet goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je allemaal! @ Sonja: het is een tricky ding he. Hij is alleen zo mooi dat ik hem MOEST kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige legging, ik heb hem in het zwart maar deze is nog mooier, die MOET ik. Is deze ook van divided?

    xx fesi-fashion

    BeantwoordenVerwijderen

Template developed by Confluent Forms LLC